Los díes 14, 15, 21 y 22 de febreru vuelven a Asturies, per segundu añu consecutivu, Escenarios  Mahou col sabor de la meyor música , nesta ocasión van ser Viva Suecia, Zetazen, Nikone, Second, Full y Xoel López los protagonistes de los directos que van tener llugar en febreru n’Uviéu y Xixón. Les entrades (les que queden) pueden mercase en ticketmaster.es

“Escenarios Mahou” supon una esperiencia de música en directu cercana y diferente, n’aforos más pequeñinos a los qu’acostumen a tocar estos grupos y, amás, ufierta dos suxerentes momentos que conecten a los artistes col públicu.

Per un llau, en cada conciertu, gracies a una promoción de la marca, seis de les persones asistentes van esfrutar d’un Meet & Greet col artista, un momentu nel que van poder compartir esperiencies y una Mahou enriba l’escenariu col so cantante favoritu.

Per otru llau, los asistentes van ser los encargaos d’escoyer, por votación, el cantar del públicu”, un tema de la llista de cantares del artista que dempués, a pidimientu del públicu, va interpretar en directu.

Con esta iniciativa Mahou sigui demostrando’l so compromisu con Asturies y cola música, compartiendo la pasión, l’alma y la cercanía ente artistes y públicu, siempres col meyor sabor.

  • Xueves 14 de febreru: SECOND Y FULL. Sala Acapulco, Xixón
  • Vienres 15 de febreru: ZETAZEN Y NIKONE. Tribeca, Uviéu
  • Xueves 21 de febreru: VIVA SUECIA. Espacio Estilo, Uviéu
  • Vienres 22 de febreru: XOEL LÓPEZ. Sala Albéniz, Xixón
Categories: Música